Wet basisregistratie personen

Iedere bewoner van Nederland is verplicht zich in te schrijven – of te registreren – op een adres. Dit adres zal moeten worden doorgegeven aan het gemeentelijk loket voor burgerzaken. Op dit adres kunt u uw overheidsstukken ontvangen en bent u traceerbaar voor de overheid. U heeft zo recht op sociale voorzieningen, maar kunt ook uw paspoort vernieuwen, rijbewijs aanvragen en dergelijke. Het is verboden om zonder vaste woon- of verblijfsplaats te werken of een uitkering te krijgen, in sommige gevallen kunt u verplicht worden tot een inschrijving. Indien men niet ingeschreven staat loopt men het risico om hoge boetes te krijgen of om bepaalde voorzieningen mis te lopen. In de wetgeving rond
de BRP zijn de zaken hieromtrent vastgelegd.

De administratieve dakloze

Om verschillende redenen heeft men een inschrijfadres nodig. Heeft men dat niet, dan staat men geregistreerd als ‘administratieve dakloze’ met al gevolgen dien dat men nergens aanspraak op kan maken en geen rechten meer heeft. Wij verzorgen postadressen en inschrijfadressen waardoor men weer een bestaan kan opbouwen binnen de maatschappij.

Mocht u een schuldenlast met u meedragen dan wordt hier direct op in gespeeld zodat u verlost bent van juridische narigheid en wordt er bijstand verleend in deze problematiek. Onze jurist en tweetal
bewindvoerders/schuldhulpverleners staan u met raad en daad bij.

Postadressen voor bereikbaarheid van de overheid, kosten deze: € 49,00 per maand en éénmalig € 85,00 bureaukosten.

Inschrijfadressen voor diverse doeleinden, kosten: € 99,00 per maand en éénmalig € 85,00 bureaukosten. Met op aanvraag juridische bijstand.

Voorwaarden

De administratieve dakloze zal worden getoetst op basis van de informatie die bij ons beschikbaar is. Er zal hierbij gekeken worden naar de financiële situatie, delict geschiedenis, arbeidsgeschiedenis en naar de reden waardoor men administratief dakloos is geworden. Men betaalt per maand vooruit en blijft met ons in contract inzake het gebruik van het postadres. Wij controleren regelmatig ‘de huurders’ en zullen in geval van misstanden de overeenkomst per direct opschorten.

Postadres/KvK vestigingsadres virtueel kantoor en flexibele kantoorruimte in Rotterdam

Bent u economisch dakloze of bent u een startende ondernemer, ZZP’er of thuiswerkende ondernemer op zoek naar een vestigingsadres voor de Kamer van Koophandel? Bij ons heeft u al een privé/zakelijkpostadres of vestigingsadres voor € 49,00 per maand.

Hebben wij uw interesse gewekt? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier op deze website of per telefoon of e-mail. Binnen 24 uur krijgt u een reactie van ons.