Wet basisregistratie personen

Iedere bewoner van Nederland is verplicht zich in te schrijven – of te registreren – op een adres. Dit adres zal moeten worden doorgegeven aan het gemeentelijk loket voor burgerzaken. Op dit adres kunt u uw overheidsstukken ontvangen en bent u traceerbaar voor de overheid. U heeft zo recht op sociale voorzieningen, maar kunt ook uw paspoort vernieuwen, rijbewijs aanvragen en dergelijke. Het is verboden om zonder vaste woon- of verblijfsplaats te werken of een uitkering te krijgen, in sommige gevallen kunt u verplicht worden tot een inschrijving. Indien men niet ingeschreven staat loopt men het risico om hoge boetes te krijgen of om bepaalde voorzieningen mis te lopen. In de wetgeving rond de BRP zijn de zaken hieromtrent vastgelegd.

Wettelijke definitie van een woonadres weergegeven (wet BRP artikel 1.1o):

1. Het adres waar betrokkene woont, waaronder begrepen het adres van een woning die zich in een voertuig of vaartuig bevindt, indien het voertuig of vaartuig een vaste stand- of ligplaats heeft, of, indien betrokkene op meer dan één adres woont, het adres waar hij naar redelijke verwachting gedurende een half jaar de meeste malen zal overnachten

2. Het adres waar, bij het ontbreken van aan adres als bedoeld onder 1, betrokkene naar redelijke verwachting gedurende drie maanden minstens twee derde van de tijd zal overnachten.

De administratieve dakloze

Om verschillende redenen kan een ieder in een nijpende situatie terecht komen waardoor men geen 'verblijfadres' meer heeft. Doet u heir niets aan dan word u als burger uit het het register GBA (Gemeentelijke Basis Administratie) geschreven en zal u een 'spookburger' worden met alle gevolgen van dien, bestuurlijke boetes (maximaal € 320,00) geen recht op een zorgverzekering, DiGid code vervalt, geen verlengingen meer rijbewijs/ID kaart, et cetera. U gaat in ernstige problemen komen.

Wij verzorgen postadressen en inschrijfadressen waardoor men weer een bestaan kan opbouwen binnen de Nederlandse maatschappij. Heeft u financiële problemen dan zullen wij u hiermee gaan helpen en tot een oplossing komen met uw schuldeisers. Zijn er onterechte vorderingen aan u ten laste gelegd, dan kijken wij of deze teniet gedaan kunnen worden doormiddel van juridische procedures.

Kosten

- Bureaukosten: vooraf éénmalig € 162,00 (opstellen benodigde stukken, dossiervorming en indienen aanvraag gemeente).

- Postadressen voor bereikbaarheid van de overheid, kosten deze: € 49,00 (excl. btw) per maand. Deze maandelijkse kosten gaan pas in ná    inschrijving en goedkeuring postadres.

Voorwaarden

De administratieve/economische dakloze zal worden getoetst op basis van de informatie die bij ons beschikbaar is. Er zal hierbij gekeken worden naar de financiële situatie, delict geschiedenis, arbeidsgeschiedenis en naar de reden waardoor men administratief dakloos is geworden. Men betaalt per maand vooruit en blijft met ons in contact inzake het gebruik van het postadres. Wij controleren regelmatig ‘de huurders’ en zullen in geval van misstanden de overeenkomst per direct opschorten.

Postadres/KvK vestigingsadres virtueel kantoor en flexibele kantoorruimte in Rotterdam

Bent u een startende ondernemer, ZZP’er of thuiswerkende ondernemer op zoek naar een vestigingsadres voor inschrijving bij de Kamer van Koophandel? Bij ons heeft u al een privé/zakelijk postadres of vestigingsadres vanaf  € 49,00 (excl. btw) per maand. Al uw post wordt bijgehouden en doorgestuurd middels e-mail of per brievenbus. Met deze maandelijkse kosten geniet u óók juridische bijstand zodat u zorgeloos kan ondernemen.

Hebben wij uw interesse gewekt? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier op deze website of per telefoon of e-mail. Binnen 24 uur krijgt u een reactie van ons.